Doprava a platba

Doprava a Platba.

Zboží deklarované jako skladem a objednané v pracovní dny dopoledne do 12H odesíláme zpravidla následující pracovní den. Objednávky produktů deklarované jako skladem přijaté po 12H odesíláme zpravidla do 2 pracovních dní. Objednáte li tedy produkt skladem v pondělí dopoledne můžete očekávat doručení ve středu. Objednáte li produkt skladem v pondělí odpoledne můžete očekávat doručení ve čtvrtek. Objednáte li produkt skladem ve čtvrtek dopoledne můžete očekávat doručení v pondělí. Objednáte li produkt skladem ve čtvrtek odpoledne můžete očekávat doručení až v úterý. U zboží kde je deklarovaná lhůta odeslání 3 nebo 7 dní platí tato lhůta. Jedná se vždy o pracovní dny.

Cena dopravy je stanovena na základě hmotnosti, velikosti zásilky a státu do kterého budeme zásilku doručovat. Přesná a závazná cena za dopravu je vždy vyčíslena v košíku eshopu před dokončením objednávky.

Doprava v Česku je realizována

Přepravní společnost PPL

Přepravní společnost GLS

Zásilkovna

Cena od 65Kč, zdarma od velikosti objednávky 3630Kč a výše.

Souhrn základních informací k dopravě

  1. Kompletní a pravdivé informace jako je telefonní a emailový kontakt zvyšují úspešnost doručení zásilky několikanásobně. Zkontrolujte si zadané údaje v potvrzujícím emailu a v případě nesrovnalosti nás kontaktujte nejlépe před odesláním zásilky.
  2. Dodací lhůta v EU je průměrně 3-5 dní od expedice. Uložení zásilky je možné v průměru 5 dní. Sledujte aktivně cestu vaší zásilky a v případě jakýchkoli nesrovnalostí nás, případně přímo přepravní společnost, kontaktujte.
  3. Jsme schopni dodat zásilku téměř po celé EU přesto existují výjimky kde to neumíme. Nejsme schopni dodat na Maltu, Kypr a ostrovy států Španělska, Itálie, Velké Británie a dalších. Dodání do států které nejsou v nabídce v košíku obchodu je vždy smluvní. Cena dopravy je vyčíslena na základě poptávky zákazníka.
  4. Přepravci mají oprávnění v některých státech zanechat zásilku uloženou v nejbližším možném parcelshopu bez pokusu o doručení na cílovou adresu. Příjemce je o uložení zásilky informován přepravcem. Tímto způsobem přepravce postupuje zpravidla v hůře dostupných oblastech. 
  5. V případě poškození zásilky je reklamaci zpravidla nutné podat nejpozději do 2 dnů u Prodejce (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál. Adresát musí sepsat s doručujícím řidičem škodový zápis. Pokud zápis není sepsán, není možné reklamovat poškození zásilky.

 

Možnosti platby

Ne všechny uvedené možnosti platby jsou možné se všemi typy dopravy. Možné povolené kombinace dopravy a platby jsou zákazníku vždy nabídnuty v košíku obchodu. 

Za objednané zboží je možné, dle volby kupujícího, zaplatit:

1. Dobírkou v hotovosti

  • Platba při převzetí zboží od přepravní služby
  • Cena dobírky v ČR 35Kč včetně DPH
  • Platba dobírkou je možná pouze od výše 350Kč do výše 20000Kč

2. Zrychleným Bankovním převodem. Zajišťuje platební brána ComGate*

Platba zrychleným bankovním převodem je možná v České a Slovenské republice.

Platba předem převodem na účet. Zboží je expedováno zpravidla následující pracovní den po úhradě fakturované částky. Platba je zajištěna platební bránou ve zrychleném režimu u bank které umožňují funkci platebního tlačítka.

ČESKÉ BANKY

České banky

U všech ostatních Českých bank zajišťuje platební brána běžné bankovní převody s potvrzením do druhého dne.

 

3. Platbou platební kartou. Zajišťuje platební brána ComGate*

Bezhotovostní platby platební kartou akceptujeme v celé Evropské Unii.

Platby zajišťuje platební brána. Akceptovány jsou všechny běžné karty.

Karty

4. Na fakturu se splatností** 

Tato možnost je povolena pouze pro registrované a schválené obchodní partnery a státní organizace.

 

*Platební brána ComGate Payments, a.s.

  • Po odeslání objednávky má Zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s.
  • Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
  • Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb a dopravy.
  • Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

                 ComGate Payments, a.s.
                 Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
                 E-mail: platby-podpora@comgate.cz
                 Tel:  +420 228 224 267

     

    ** Viz obchodní podmínky článek 4.11.